Foldery reklamowe: dlaczego warto je wydrukować?

Foldery reklamowe: dlaczego warto je wydrukować?

Siła reklamy obecnie jest tak duża, że firma, która nie inwestuje w dobrą reklamę może mieć duże trudności ze zdobyciem nowych kontrahentów i klientów. Reklamowanie świadczonych usług czy oferowanych produktów to konieczność.

Możliwości reklamy jest bardzo dużo. Począwszy od najtańszych ulotek aż po drogie kampanie reklamowe w mediach o zasięgu ogólnopolskim. Ważne miejsce w strategii reklamowej firmy zajmują także foldery reklamowe.

Jakie zalety mają foldery reklamowe?

Folder reklamowy ma większy format niż ulotka. Najczęściej druk ten składa się z kilku stron (do czterech). Można w nim zmieścić więc znacznie więcej treści niż w ulotce. Zamawiając druk folderów możemy zamieścić w nich nie tylko suchy opis oferowanego produktu/produktów czy świadczonych usług. Możemy z nim umieścić także kolorowe ilustracje, co znacznie podniesie jego atrakcyjność w oczach odbiorcy.

Jaką techniką są drukowane foldery?

Bardzo często wybieraną techniką do drukowania folderów jest druk offsetowy. Dzięki temu jakość wydruku folderów jest bardzo wysoka. O jakości folderu zadecyduje nie tylko technika druku, ale także gramatura użytego papieru. W drukarniach, które stosują druk offsetowy do wyboru mamy papier specjalnie przeznaczony do tej techniki wydruku, jak również papier kredowy. Papier kredowy jest bardzo śliski, nie nasiąka (podobnie jak papier offsetowy). Jest przy tym bardzo elegancki. Na życzenie klientów foldery są dodatkowo pokrywane błyszczącą lub matową folią. Mogą też zostać pokryte lakierem dyspersyjnym.

Jaki format?

Klienci najczęściej zamawiają foldery w formacie A4. Po rozłożeniu taki folder będzie miał wymiary: 420×297 milimetrów. Oczywiście można zamówić także w innym formacie, na przykład A5 lub A6. Wymiary gotowego folderu w pierwszym przypadku wyniosą 297×210 milimetrów. Gotowy, wydrukowany folder formatu A6 będzie miał rozmiary: 210×148 milimetrów.

Foldery są bardzo kolorowe, można umieścić na nich dużo informacji na temat produktu lub usługi. Są więc skuteczną formą reklamy.

Dodaj komentarz