Coraz więcej Polek zyskuje szansę na wczesne wykrycie raka piersi

Różowy Patrol powered by Gliss to wspólny projekt Fundacji OnkoCafe-Razem Lepiej i firmy Henkel, promujący profilaktykę raka piersi wśród kobiet. Ten najczęściej występujący u kobiet nowotwór w większości przypadków wykrywany jest zbyt późno. Według ekspertów rokowania byłyby dla pacjentek korzystniejsze, gdyby regularnie poddawały się samobadaniu i korzystały z mammografii czy USG piersi. Do tego zachęcają działania Różowego Patrolu zapoczątkowane w 2023 roku. Projekt jest obecny już we wszystkich województwach – poprzez 63 Kluby Różowego Patrolu działające na ich terenie. W tegorocznej edycji, dzięki wsparciu marki Gliss, powstało 18 nowych Klubów i dołączyło do nich aż 178 certyfikowanych Ambasadorek, które wspierają inne kobiety i zachęcają je do regularnych kontroli.

Źródło: Read More

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *