Reuters: Tesla latami obciążała klientów kosztami napraw części, o których wiedziała, że są wadliwe

Koła odpadające wraz z elementami zawieszenia w prawie nowych samochodach, urywające się półosie. Według raportu Agencji Reutera sporządzonego na podstawie analizy dokumentów Tesli i wywiadów z pracownikami dziesiątki tysięcy usterek zawieszenia i układu kierowniczego w nierzadko prawie nowych różnych modelach Tesli miało miejsce w USA, w Chinach i w Europie. Łączy je podejście producenta, który odmawiał napraw w ramach gwarancji, winą obarczając klientów, którzy „sami psuli” swoje samochody. Jednocześnie producent był świadomy powtarzających się awarii, ukrywając prawdę przed opinią publiczną i klientami, których obciążał potężnymi kosztami napraw.

Źródło: Read More

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *