Minimalne wynagrodzenie za pracę wzrośnie o 366 zł do 4666 zł brutto, a minimalna stawka godzinowa do 30,50 zł brutto. Zmiany obowiązują od 1 stycznia 2025 roku.
Źródło: Read More
Minimalne wynagrodzenie za pracę wzrośnie o 366 zł do 4666 zł brutto, a minimalna stawka godzinowa do 30,50 zł brutto. Zmiany obowiązują od 1 stycznia 2025 roku.
Źródło: Read More
„Obecna sytuacja Zakładów Azotowych Puławy jest dramatyczna. Stoimy o kilka milimetrów nad przepaścią” – alarmują związkowcy w piśmie skierowanym do Donalda Tuska. Związki zawodowe proszą […]
Unia Europejska ogłosiła kilkanaście projektów surowcowych, które obejmować będą wydobycie i przetwarzanie poza Wspólnotą minerałów niezbędnych do utrzymania konkurencyjności bloku w sektorze najnowszych technologii, także […]
Nie będzie podatku katastralnego? Domański: W rządzie ten projekt nie uzyskałby poparcia Źródło: Read More
Minister energii opublikował nowe oświadczenie dotyczące cen paliw w Polsce. We wtorek 23 czerwca ceny maksymalne benzyn wzrosną, a diesel potanieje. Źródło: Read More